Wat is SEO – Betekenis SEO

Wat is SEO? Wat is SEO betekenis?
  • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
  • okt 30, 2020
  • 0
  • Category:

Wat is SEO? Wat is de betekenis van SEO?

SEO staat voor ‘zoekmachineoptimalisatie’. Als eenvoudige omschrijving betekent dit het systematisch verbeteren van uw site om de zichtbaarheid voor relevante zoekopdrachten te vergroten m.a.w. een optimalisatieproces. Hoe beter uw pagina’s zichtbaar zijn in zoekresultaten, hoe groter de kans dat u de aandacht trekt van nieuwe potentiële en tevens al uw bestaande klanten opnieuw naar uw bedrijf trekt voor mogelijks andere activiteiten binnen uw onderneming.

SEO overzicht

 

Hoe werkt SEO?

Zoekmachines zoals Google en Bing gebruiken bots om pagina’s op internet te doorzoeken, van site naar site te gaan, informatie over die pagina’s te verzamelen en in een index te plaatsen. Vervolgens analyseren algoritmen (Rankbrain van Google)  pagina’s in de index, rekening houdend met honderden rangschikkingsfactoren of -signalen, om te bepalen welke pagina’s in de zoekresultaten voor een bepaalde zoekopdracht moeten verschijnen.

Zoekrangschikkingsfactoren kunnen worden beschouwd als proxy’s voor aspecten van de gebruikerservaring. Ons periodiek systeem van SEO-factoren organiseert de factoren in zes primaire categorieën, elk gebaseerd op het algemene belang ervan voor SEO. Inhoudskwaliteit en zoekwoordonderzoek zijn bijvoorbeeld sleutelfactoren voor inhoudoptimalisatie, en indexatiesnelheid en mobiele gebruiksbriendelijkheid zijn belangrijke factoren voor de site-architectuur.

De zoekalgoritmen zijn ontworpen om relevante, pagina’s met autoriteit omtrent het onderwerp weer te geven en gebruikers een efficiënte zoekervaring te bieden. Door uw site en inhoud te optimaliseren met deze factoren in als startpunt, kunnen uw pagina’s hoger in Google laten scoren in de zoekresultaten.

In tegenstelling tot betaalde zoekadvertenties – Google Ads –  kunt u zoekmachines niet betalen om hogere organische zoekresultaten te krijgen.

Wat is SEO betekenis

Wat speelt een rol binnen SEO?

Om de ware betekenis van SEO te begrijpen, zulen we de definitie opsplitsen en de onderdelen bekijken:

  • Kwaliteit van de bezoekers. U kunt alle bezoekers van de wereld aantrekken naar uw website of webshop, maar als ze naar uw site komen omdat Google hen aangeeft dat u een hulpmiddel voor Apple-computers bent, terwijl u in werkelijkheid een boer bent die appels verkoopt, is dat geen kwaliteitsverkeer. In plaats daarvan wilt u bezoekers aantrekken die oprecht geïnteresseerd zijn in producten die u aanbiedt.
  • Hoeveelheid bezoekers. Zodra u de juiste mensen kunt laten doorklikken vanaf die pagina’s met zoekresultaten (SERP’s) relevant voor uw, is meer verkeer beter.
  • Organische resultaten (SEO). Advertenties – SEA vormen een aanzienlijk deel van de zoekresultaten. Organische gebruikers zijn al de bezoekers waarvoor u niet hoeft te betalen.

Waarom is SEO belangrijk voor marketing?

SEO is een fundamenteel onderdeel van digitale marketing, omdat mensen elk jaar miljarden zoekopdrachten uitvoeren, vaak met commerciële intentie om informatie over producten en diensten te vinden.

Zoeken is vaak de belangrijkste bron van digitaal verkeer voor merken en vormt een aanvulling op andere marketingkanalen. Een grotere zichtbaarheid en een hogere positie in de zoekresultaten dan uw concurrentie kan een materiële impact hebben op uw bedrijfsresultaten.

De zoekresultaten zijn de afgelopen jaren echter geëvolueerd om gebruikers directere antwoorden en informatie te geven waardoor de kans groter is dat gebruikers op de resultatenpagina blijven in plaats van ze naar andere websites te leiden. Relevante info voor een zoekopdracht is de sleutel voor Google en Bing.

Merk ook op dat functies zoals uitgebreide resultaten en kennispanelen in de zoekresultaten de zichtbaarheid kunnen vergroten en gebruikers rechtstreeks in de resultaten meer informatie over uw bedrijf kunnen bieden.

Waarom SEO marketing

Contacteer Ons Voor Onze Diensten

SEO & Webdesign met hoge ROI

    Alle velden zijn verplicht

    Please prove you are human by selecting the Cup.

    Hoog in Google scoren door Adwords of met SEO?

    Hoog in Google scoren door Adwords of met SEO
    • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
    • dec 10, 2018
    • 0
    • Category:

    Hoog in Google scoren door Adwords of met SEO?

    Als u overweegt om hoog in Google te scoren, heeft u twee mogelijkheden:

    » beroep doen op Google Ads
    » beroep doen op SEO (Search Engine Optimalisatie)

    De hamvraag blijft natuurlijk, wanneer echter welke van de twee opties gebruiken? De bepaling van uw doelen, het beschikbare budget, en het verwachte resultaat en rendement moeten het uitgangspunt van uw beslissing vormen.

    In dit artikel gaan we nader in op deze twee vormen van zoekmachine marketing:

    Adwords: drie manieren

    1. Adwords staan voor bedrijfsbranding en naamsbekendheid creëren door zoekmachine adverteren met brede zoekwoorden

    Wanneer u hoog in Google wenst te scoren voor zoekwoorden met een ruime betekenis dan is dat vanuit een uitgangspunt om zoveel mogelijk mensen te bereiken die zoekopdrachten invoeren die gerelateerd zijn aan uw product of dienst.

    Op deze manier wordt uw website altijd getoond en verhoogt u de merknaamsbekendheid van uw onderneming. Ruim of breed wilt natuurlijk ook zeggen dat uw advertentie ook vaak getoond voor zoekopdrachten waar mensen in eerste instantie op zoek zijn naar informatie. Hoog in Google vindbaar zijn heeft dus invloed op het beslissingsproces van de consument of koper.

    Deze wijze van zoekmachine adverteren kan echter zeer kostelijk zijn, vermits u voor iedere klik aan Google een bepaalde kost betaalt. De kans dat de bezoeker overgaat tot een aankoop is in deze informatie vergarende fase dan ook zeer klein. Dit kan een goede optie zijn indien u over een groot budget beschikt en uw doelstellingen gericht zijn op het maximale aantal relevante weergaves en kliks.

    2. Adwords zoekmachine adverteren met exact zoeken op verfijnde zoekwoorden

    Wanneer u hoog in Google wenst te scoren voor verfijnde zoekopdrachten, dan doet u dat vanuit het perspectief om doelgerichte kliks te genereren van bepaalde bezoekers die reeds weten waar ze naar zoeken. Hier heeft u dan ook een grote kans op een aankoop of op een contactopname. In bedrijfstermen spreken we hier van sales via lead generation.

    Hier is het belangrijk dat u op voorhand weet hoeveel u wilt uitgeven aan Adwords per volume bezoekers die in een lead of sale resulteren. Wanneer u er in slaagt om een positieve ROI te genereren dan heeft u alle voordeel bij om de geldkraan te focussen op die zoekwoorden die het meest winstgevend zijn.

    Doel is om de enerzijds zoveel mogelijke verfijnde, winstgevende zoekwoorden te lokaliseren, en anderzijds hier zoveel mogelijk kliks op te genereren.

    3. Adwords zoekmachine adverteren op merknaam

    Het gebeurt al eens dat andere websites op uw merknaam adverteren via Adwords omdat ze uw product of dienst ook aanbieden. Ondanks hoog in Google te scoren voor uw eigen merknaam, kan het toch zijn dat u een deel bezoekers misloopt omdat de Adwords advertenties van de andere websites hoger genoteerd staan dan uw eigen websitenotering. Dit kan u vermijden door zelf te adverteren op zoekwoorden die uw merknaam bevatten.

    De kosten voor uw eigen merknaam zijn daarenboven doorgaans zeer laag omdat er geen relevantere zoekwoorden dan die voor uw eigen product. En door uw maximum kost per klik zeer hoog in te stellen, kunt u deze concurrerende advertenties zelfs elimineren. Dit komt omdat hun advertenties een lage relevantiescore hebben waardoor ze hun bod sterk moeten verhogen, en uiteindelijk niet meer winstgevend zijn.

    SEO

    Hoog in Google scoren met SEO

    Zoals al even aangehaald is Adwords zoekmachine adverteren op verfijnde, winstgevende zoekwoorden een ideale manier om op korte termijn naamsbekendheid en branding te verkrijgen. Maar als u ook op lange termijn dezelfde doelstellingen hebt om hoog in Google te scoren, dan is het zeer interessant om SEO in te schakelen.

    Wat is SEO & waarom SEO?

    SEO of Search Engine Optimalisatie  (zoekmachine optimalisatie) zijn de ‘gratis’ of ‘natuurlijke’ zoekresultaten die zich net onder de Adwords advertenties bevinden. Deze manier van hoog in Google scoren wordt echter niet zomaar bereikt. Naargelang de concurrentie op deze zoekwoorden kan dit SEO-proces gaan van enkele weken, naar verschillende maanden tot zelfs een jaar of meer.

    Waarom dan SEO? SEO heeft ten opzichte van Adwords een aantal zeer grote voordelen. Met als belangrijkste dat consumenten in België de voorkeur geven aan natuurlijke resultaten in Google met een factor van vier op één. Voor iedere klik op een Adwords advertentie zijn er dus vier kliks op de natuurlijke Google resultaten. De ROI voor SEO ligt dus vier keer zo hoog als bij Adwords. De vergelijking qua rendement is dus ook snel berekend. Enkele SEO-gegevens:

    De maximale procentuele CTR (Click Through Rate of doorklikratio) van SEO – Desktop anno 2018
    Positie één : 29,76%
    Positie twee: 14,32%
    Positie drie: 9,82%
    Positie vier: 6,16%
    Positie vijf: 4,13%

    De maximale procentuele CTR (Click Through Rate of doorklikratio) van SEO – Mobiel anno 2018
    Positie één : 23,23%
    Positie twee: 13,98%
    Positie drie: 9,72%
    Positie vier: 6,12%
    Positie vijf: 4,07%

    Conclusie: Hoog in Google door SEO of met Adwords

    Hoog in Google scoren kan dus op twee manieren. Welke is de meest interessante? De praktijk toont aan dat beiden mogelijkheden geschikt zijn. Het is wel eerst nodig om duidelijke doelstellingen te bepalen, en gepaste ROI berekeningen te maken. Deze twee bevindingen zullen uitkomst geven over welke mogelijkheden van Adwords of SEO van toepassing zijn om hoog in Google te scoren.

    Op financieel vlak is investeren in SEO wel 3 tot 5 keer zo rendabel. M.a.w. betekent dit dat voor iedere EURO die onze partners voorheen investeerden in Google Ads, Sempris hier nu 3 tot 5 heer zoveel ROI genereert. Dit tonen de cases aan bij onze bestaande partners waarvoor Sempris de SEO al jaren beheert.

    SEO: de Kosten & Tarieven

    SEO kosten SEO tarieven
    • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
    • dec 10, 2018
    • 0
    • Category:

    Zoekmachine optimalisatie (SEO) vraagt om maatwerk. Net zoals de kosten voor promotie van een exclusieve kledingmerk erg verschillen van een alledaags kledingstuk, is dit ook zo voor zoekmachine optimalisatie (SEO). Binnen webdesign & SEO zijn er weinig standaarden. De ontwikkeling en webapplicaties zijn immers eindeloos. Net zoals websites om maatwerk vragen, is dit ook zo voor zoekmachine optimalisatie (SEO).

    Sempris onderscheidt hier twee verschillende kosten: De kosten voor website optimalisatie & ontwikkeling (doorgaans éénmalig), en de kosten voor SEO (wederkerend).

    Welke factoren bepalen de kosten van website optimalisatie?

    De kosten voor website optimalisatie & ontwikkeling verschillen naargelang de omvang van de website, de website inhoud, het aantal pagina’s en de aanwezige webapplicaties. Sempris produceert hier een concreet voorstel aan de hand van uw persoonlijke doelstellingen en verwachtingen.

    Welke factoren bepalen de kosten voor zoekmachine optimalisatie (SEO)?

    De kosten voor SEO hangen af van uw activiteit, de concurrentiedrang van uw sectorgenoten en de tijdsspanne waarin u resultaat verwacht. Oefent u daarbij nog een activiteit uit met gemiddeld grote bestedingen en een groot actieterrein, dan zal de kost voor SEO meer bedragen dan voor een kleine zelfstandige die rond de kerktoren werkt. Dit hoeft geen verdere verklaring.

    Kostenindicatie & tarieven SEO projecten

    Als uitvalsbasis voor onze SEO projecten hanteren wij een basispakket van 6-12u per maand aan zoekmachine optimalisatie en dit tegen een bescheiden uurtarief van 80,00 EUR . Binnen onze expertise zijn tarieven van 100-300€ voor SEO eerder de standaard. Door het lage tarief is zoekmachine optimalisatie toegankelijk voor alle bedrijven met groeiambities. Sempris maakt hierbij ook geen onderscheid in het type werkzaamheden dat we verrichten. Bij ons betaalt u voor strategische, analytische en uitvoerende SEO werkzaamheden steeds hetzelfde uurtarief. We zijn dan ook gekend om onze uitzonderlijke dienstverlening!

    Dit SEO basispakket is een minimum vereiste om kwalitatieve SEO werkzaamheden uit te voeren. De eerste opmerkelijke resultaten zullen duidelijk merkbaar zijn binnen 6 tot 16 weken na oplevering van de nieuwe website.

    Kosten & tarieven: bijkomstig

    De uitgaven aan zoekmachine optimalisatie van de website behoren tot de top van de meest rendabele investeringen. De terugverdientijd variëert van 3 tot 6 maanden. De kosten zijn dan ook bijzaak. Sempris spreekt over belangrijkere zaken als ROI en gemiddelde kost per conversie in vergelijking met SEA – Google Ads.

    Repetitieve kosten & tarieven SEO

    Zoekmachine optimalisatie (SEO) is technologie en we weten allemaal dat technologie steeds evolueert. Repetitieve kosten zijn o.a technologische updates aan CMS systemen en vernieuwingen aan de inhoud, Google wijzingen aan het algoritme, continue verhoging van autoriteit en linkpopulariteit van de website,…

    Waarom is SEO zo belangrijk?

    SEO is een absolute must om de prestaties van uw website te verbeteren. Door een continue optimalisatie wordt uw website ook up-to-date gehouden.  De realisatie van inhoud wordt benaderd om bepaalde doelstellingen te bereiken die ervoor zorgen dat de juiste conversies worden bereikt. Het online adverteren via Google Ads wordt overigens enkel maar duurder. De afgelopen 3 maanden is de gemiddelde kost per klik met maar liefst 50% gestegen. De verklaring hiervoor is makkelijk te achterhalen met de uitbreiding van het biedsysteem van 3 naar 4 betalende advertenties. Hoe groter het aantal deelnemende partijen aan het systeem des te meer de prijs per klik wordt opgedreven.

    Als u overweegt een SEO expert zoals Sempris in te huren, kunt u dat bij voorkeur liefst zo vroeg mogelijk doen. Het ideale moment om dit te doen, is wanneer u een nieuw webdesign voor uw site overweegt of een nieuwe website wilt laten ontwikkelen. Op die manier kan de SEO ervoor zorgen dat uw site zodanig is ontworpen dat deze volledig mobiel en zoekmachinevriendelijk is. Een top SEO bedrijf kan daarentegen ook helpen bij het optimaliseren of verbeteren van een bestaande site.

    De geleverde prestaties worden gemonitord en opgevolgd via Google Analytics en Google Search console. Deze onmisbare tools geeft een duidelijk inzicht omtrent de progressie die een SEO campagne heeft op het aantal bezoekers en hun gedrag op de website.

    Meer info over kosten & tarieven SEO

    Neem voor meer info contact met ons op of vraag een gepersonaliseerde offerte aan i.v.m. SEO kosten & SEO tarieven.

    Contacteer Ons Voor Onze SEO Expertise

    Webdesign & Webdevelopment

      Alle velden zijn verplicht

      Please prove you are human by selecting the Car.

      FAQ – Top 10 Zoekmachine Optimalisatie (SEO) Vragen

      Zoekmachine Optimalisatie FAQ - SEO FAQ Top 10
      • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
      • dec 10, 2018
      • 0
      • Category:

      FAQ – SEO Zoekmachine Optimalisatie

      SEO Faq 1 – Wat is Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

      Zoekmachine optimalisatie (SEO) is een verzameling van gespecialiseerde technieken gebruikt om uw website te optimaliseren, zoekmachine vriendelijk te zijn en de kansen te verhogen op een goede positionering in zoekmachine resultaten.

      Zonder de juiste optimalisatie zijn de kansen op een hoge postionering in zoekmachine resultaten zeer laag.

      SEO Faq 2 – “Organische SEO” of Natuurlijke SEO”

      Organische SEO positionering in zoekmachine resultaten betekent dat de website op een natuurlijke wijze goed wordt weergegeven in de zoekresultaten. Dit zonder behoefte aan betalende advertenties, Google Adwords of andere heimelijke trucs vaak toegepast door Black Hat SEO beoefenaars bedoeld om Google te misleiden.

      Een website met de juiste organische optimalisatie is op termijn meer stabiel in het behouden van goede positionering, en zal weinig tot geen hinder ondervinden van algoritme wijzigingen die Google frequent doorvoert.

      SEO Faq 3 – Ethische SEO (White Hat SEO) Vs Black Hat SEO

      Wat is ethische SEO? (beter gekend als: “White hat SEO”)
      Ethische zoekmachine optimalisatie (SEO) is, in het kort, de richtlijnen en aanvaarde standaarden volgen die door zoekmachines worden opgelegd om een website te optimaliseren. Wat betekent dat we geen trucs toepassen die door “Black Hat SEO” beoefenaars worden gebruikt. Het einddoel van Ethische of “White Hat SEO” is een langdurige zoekmachine positionering die niet onderhevig is aan de wijzigingen aan het algoritme.

      Black Hat Zoekmachine Optimalisatie gebruikt optimalisatie technieken die al eens sneller resultaat opleveren, maar dikwijls niet lang blijven duren. Sommige Black Hat technieken resulteren soms in een penalty, of een volledige verwijdering uit de resultaten van de zoekmachines.

      White Hat SEO is de enige zoekmachine optimalisatie methode die Sempris toepast, wij nemen geen risico op penalties of bans.

      SEO Faq 4 – Wat is Black Hat SEO

      Black Hat Zoekmachine Optimalisatie bestaat vaak uit “Trucs” zoals het verbergen van witte teksten op een witte achtergrond of het spammen van keyword tags met honderden keywords. In het verleden werkten deze black hat methodes misschien nog, vandaag worden ze echter door zoekmachines gedetecteerd en wordt uw website bestraft voor het gebruik ervan.

      Sempris past deze trucs niet toe om zoekmachines te misleiden, wij volgen enkel goedgekeurde technieken die beantwoorden aan Google’s richtlijnen voor webmasters.

      SEO Faq 5 – Waarom wordt mijn website niet hoog in Google getoond

      “Waarom wordt mijn website niet in zoekmachines getoond zoals: Google en Bing?”

      Dit is de FAQ die algemeen het meest wordt gesteld.

      Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een website niet wordt getoond in zoekmachine resultaten. Eén van de volgende kan invloed hebben op de positionering van uw website en het bezoekersaantal.

      • U gebruikt geen zoekmachine geoptimaliseeerd webdesign
      • Uw website is misschien niet leesbaar door zoekmachines
      • Ontbreken van kritische informatie voor een juiste indexering van uw website
      • Gebruik van scripts die zoekrobotten beletten uw website te crawlen
      • Uw website werd technisch niet juist aangemeld

      SEO Faq 6 – Zoekwoord analyse & SEO

      Zoekwoord analyse heeft een grote impact op het bezoekersaantal van een website. Zonder kennis over wat uw uw doelpubliek zoekt en en welke zoekwoorden men gebruikt, is het zeer moeilijk om de voordelen van het internet ten volle te benutten.
      Sempris onderzoekt al de belangrijkste zoekwoorden waarvoor u hoog in Google vindbaar wilt zijn. Zo weten we welke zoekwoorden het meest gebruikt worden en welke tijdsverlies zijn.

      SEO Faq 7 – Wat is zoekmachine vriendelijk webdesign (SEO Webdesign)

      Zoekmachine vriendelijk webdesign betekent, een website bouwen die makkelijk door zoekmachines leesbaar en indexeerbaar is.
      Zoekmachines kunnen volgende zaken minder goed lezen:

      • Flash animatie
      • Java Scripts
      • Geautomatiseerde aanmeldingen worden vaak door zoekmachines als SPAM beschouwd, met negatieve gevolgen.
      • Gebruik van stopwoorden en louche verwijzingen naar andere websites.

      Er zijn veel redenen die bepalen of u de top in zoekmachines zal bereiken. Indien uw website niet zoekmachine vriendelijk is, kan u deze alvast laten analyseren door onze webdesigners.

      Zoekmachine vriendelijk webdesign

      SEO Faq 8 – Hoe top 10 zoekresultaten bereiken

      “Hoe bereik ik top 10 resultaten?”

      • Zoekmachine vriendelijk webdesign is een must
      • Flash websites zijn niet leesbaar door zoekmachines
      • Java script navigatie wordt afgeraden
      • Voer een uitgebreid zoekwoordanalyse en gebruik deze in de inhoud
      • Bouw inkomende links vanuit gerelateerde bronnen
      • Relevantie, streef ernaar de meest relevante  website voor een bepaald zoekwoord te maken
      • Vermijd Black Hat Zoekmachine Optimalisatie technieken

      SEO Faq 9 – Hoeveel bedraagt de investering voor zoekmachine Optimalisatie (SEO)

      De investeringen voor zoekmachine optimalisatie (SEO) variëren van sector tot sector. Bent u actief in een sector met veel online concurrrentie, of bent u eerder werkzaam in een niche markt? De vuistregel hier is : “Hoe groter de concurrentie, des te groter de investering voor zoekmachine optimalisatie (SEO)”.

      SEO Faq 10 – Wanneer zijn resultaten zoekmachine optimalisatie (SEO) merkbaar

      Bij Sempris worden de eerste merkbare resultaten reeds bereikt 4 tot 6 weken na de optimalisatie van de website. Voor zoekwoorden met een hoog concurrentiegehalte is dit doorgaans 8 tot 20 weken.
      Zoekmachine optimalisatie SEO stopt nooit, het is een proces dat continue aandacht vergt.

      Meer info over zoekmachine optimalisatie (SEO)?

      Neem nu contact op met Sempris als u meer informatie wilt over de tarieven en mogelijkheden van zoekmachine optimalisatie (SEO).

      Zoekmachine optimalisatie (SEO) versus geschreven pers: Wat levert echt op?

      Zoekmachine optimalisatie (SEO) versus geschreven pers Wat levert echt op
      • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
      • dec 10, 2018
      • 0
      • Category:

      Zoekmachine optimalisatie versus geschreven pers: Wat levert het meest op?

      “Wat levert nu daadwerkelijk op: Zoekmachine optimalisatie (SEO) of geschreven pers? Deze vraag stelt u zich waarschijnlijk regelmatig bij de besteding van jaarlijks uw communicatie- en advertentiebudget”.

      In dit artikel onderzoeken we de voordelen van zoekmachine optimalisatie (SEO) en de meer traditionele geschreven pers in detail. We onderzoeken wat, hoe en wanneer het beste instrument is om nieuw cliënteel te bereiken.

      Traditionele geschreven pers

      Publiceren in geschreven kan voordelen bieden indien u zich toelegt op tijdschriften en magazines afgestemd op uw doelpubliek. Voorbeelden hiervan zijn AttitudeLandelijk wonen,… Dit zijn de meer prestigieuze magazines die ook wel een redelijk prijskaartje dragen. “De prijzen kunnen hier al snel van 1000 tot 5000 EURO oplopen voor éénmalige inlassingen”

      Eénmalig publiceren levert hier niets op. Deze manier van adverteren is ook enkel succesvol indien u repetitief aanwezig bent en dan kost dit veel geld! De kostprijs van geschreven pers loopt zo al snel zeer hoog op!

      Zoekmachine optimalisatie (SEO)

      Zoekmachine optimalisatie (SEO) is vandaag absoluut de meest gewaardeerde vorm van zoekmachine marketingHet is een pak voordeliger en flexibeler als de traditionele geschreven pers.

      De verschillen tussen zoekmachine optimalisatie en geschreven pers:

      • » De inhoud van uw publiciteit is continu en steeds aanpasbaar.
      •  » Met de optimalisatie voor zoekmachine Google bent u 24/24u, 7 dagen op 7 beschikbaar aanwezig voor nieuwe klanten.
      •  » De website biedt een snelle en makkelijke toegankelijkheid.
      •  » Met de zoekmachine optimalisatie (SEO) van uw website heeft u een veel grotere bereikbaarheid.
      •  » Ruime keuze aan advertentiemogelijkheden (Banners, Google Adwords, sociale media e.a).
      •  » 82% van uw nieuw cliënteel kijkt online alvorens een product te kopen of dienst aan te gaan.

      Meer info over zoekmachine optimalisatie (SEO)?

      Neem nu contact op met Sempris als u meer informatie wilt over de tarieven en mogelijkheden van zoekmachine optimalisatie (SEO).

      De voordelen van zoekmachine optimalisatie (SEO)

      • Avatardoor Seozoekmachineoptimalisatie.be
      • dec 10, 2018
      • 0
      • Category:

      De voordelen van zoekmachine optimalisatie (SEO)

      Met het groeiende belang van het internet en de manier waarop consumenten op zoek gaan naar een product, dienst of leverancier, rekenen bedrijven steeds nadrukkelijker op zoekmachine optimalisatie (SEO) experts als Sempris om er voor te zorgen dat hun website ook daadwerkelijk gevonden wordt. Dit om met zekerheid te kunnen genieten van de voordelen van zoekmachine optimalisatie (SEO).

      Welke zijn die voordelen?

      Zoekmachine optimalisatie (SEO) levert tal van voordelen op. In dit artikel zetten we de belangrijkste voordelen even op een rijtje.

      » Voordeel 1: Hoog in Google scoren
      Met de optimalisatie van uw website voor zoekmachine Google zijn pagina één en top vijf posities binnen handbereik. Sempris beschikt zelf over de nodige toprankings en SEO expertise om uw website hoog in Google te laten scoren.

      » Voordeel 2: Vergroten naamsbekendheid
      Hoge posities in Google doen de bekendheid van uw bedrijfsnaam en product of dienst toenemen en dit voor een relatief laag tarief.

      » Voordeel 3: Doelgericht verkeer
      Zoekmachine optimalisatie stuurt bezoekers naar uw website die doelgericht zoeken naar uw dienst of product. Dit zijn vooral nieuwe bezoekers.
      U hebt hiermee een garantie op succes en hogere inkomsten.

      » Voordeel 4: Hogere omzet & ROI
      SEO geeft de hoogste Return On Investment van alle vormen van zoekmachine marketing. In vergelijking met traditionele marketing zijn de investeringen zelfs vrij laag.

      » Voordeel 5: Minimale kosten
      Zoekmachine optimalisatie is maximaal rendement uit minimale kosten. Het is daarmee de meest kostenefficiënte manier van zoekmachine marketing. U weet op voorhand wat de kosten van de investering zijn zonder verrassingen nadien. Het is bovendien perfect en onmiddellijk meetbaar, zodat u een kosten baten analyse kunt uitvoeren.
      Zoekmachine optimalisatie (SEO) is m.a.w. essentieel als u garantie op succes wilt.

      Wilt u concrete voorbeelden van bedrijven die van onze zoekmachine optimalisatie expertise profiteren? Bekijk dan zeker onze referenties